Levering

Vi samarbeider med Postnord og tilbyr følgende leveringsalternativer:

Mypack

Varene sendes til ditt postkontor eller post i butikk. Du blir varslet på SMS eller mail når pakken har ankommet og får oppgitt et kollinummer. Du oppgir dette kollinummeret for å få utlevert pakken din. Dette er vår standard leveringsmetode. Normal forsendelsestid er 1-3 dager.

Brev

Mindre forsendelser blir sendt som A-post, og er normalt fremme i løpet av 1-3 virkedager etter at du har mottatt leveringsbekreftelse på e-post. Merk at A-post dessverre ikke kan spores.

Henting i butikk/Pick-up Point

Du kan også avtale henting i vårt butikklokaler i Rådhusgaten 4 i Tønsberg, eller i Nygårdsgaten 2A i Bergen. Dette betyr da at du slipper frakt. Betaling skjer med bruk av kort eller vipps på forhånd som en normal nettordre. Ta med legitimasjon hvis du har betalt på forhånd. Vårt hovedlager vil være i Tønsberg butikken. Du vil motta en mail om leveringsstatus kort tid etter at ordren er registrert.

Vi gjør vårt beste for å sende din bestilling så fort som mulig. Når vi har mottatt din bestilling sender vi deg en bekreftelse om dette til din epostadresse. Vi gjør vårt beste for å få sendt pakken din dagen etter bestilling (på hverdagene). Enkelte ganger kan det være varer vi venter inn i lager e.l. som forsinker levering.

Om din bestilling inneholder en bestillingsvare må du regne med lengre leveringstid da vi må bestille varen fra vår leverandør. Normalt skal ikke dette ta mer enn 14 dager.


Iblant kan du dessverre få bestilt varer som av en eller annen grunn (f.eks. feil lagerstatus ) ikke finnes på vårt lager. Du får da beskjed fra oss via e-post eller telefon der du enten får tilbud om å vente med å sende varene eller bestille alternative titler.

Uavhentede pakker
Husk at du må hente pakken din innen 14 dager! Etter det sendes varene i retur. Det vil da medføre tilleggsporto for å kunne sende ut pakken på nytt.